SZKOLENIA JĘZYKOWE

Point School jest szkołą językową założoną w 2004 roku. Od 11 lat szkolimy pracowników wielu renomowanych firm i instytucji. Prowadzimy szkolenia grupowe oraz indywidualne w pełni dostosowane do potrzeb pracowników. Zapewniamy kompleksową obsługę szkoleń językowych począwszy od pierwszego spotkania z przedstawicielem firmy po raport końcowy oraz spotkanie podsumowujące zakończony okres szkolenia, na którym przedstawiamy również propozycję planu dalszego rozwoju językowego pracowników.

ZAPEWNIAMY:

  • wysoką jakość
  • wykwalifikowaną kadrę
  • sprawdzone metody nauczania – dostosowane do potrzeb słuchaczy

O NAS:

  1. Nasz zespół to profesjonaliści w dziedzinie metodyki oraz nauczania i jednocześnie osoby uśmiechnięte, sympatyczne oraz kreatywne, potrafiące zaciekawić oraz zmotywować Słuchaczy do coraz sprawniejszego posługiwania się językiem obcym.
  2. Uczymy metodą komunikacyjną – u nas zajęcia już od pierwszej lekcji prowadzone są tylko w języku obcym. Dokładamy wszelkich starań aby nasi Słuchacze opuszczali salę lekcyjną zmotywowani oraz ze świadomością że rozwijają swoje możliwości lingwistyczne.
  3. Programy naszych kursów są „szyte na miarę” – specjalnie opracowywane dla każdego Klienta – tak, aby stopień zaawansowania, tematyka oraz kształtowane umiejętności językowe były optymalnie dostosowane do wymagań i oczekiwań Słuchacza.

PRZEBIEG SZKOLENIA

  1. Przeprowadzenie testów poziomujących i rozmów ze słuchaczami w celu ustalenia potrzeb i oczekiwać. Słuchacze zostaną podzieleni na grupy pod względem poziomu zaawansowania i potrzeb językowych na stanowiskach pracy.
  2. Kontrola postępów w nauce. Przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę na danych etapach.
  3. Nadzór metodyczny nad przebiegiem szkolenia w tym hospitacje metodyka oraz konsultacje metodyczne na każde żądanie firmy
  4. Raporty miesięczne z przebiegu szkolenia zawierające następujące informacje: przerobiony materiał językowy, frekwencję, oceny z testów i ocena poziomu zaangażowania w zajęcia.
  5. Ankiety, w których Słuchacze oceniają lektora i sposób prowadzenia zajęć, konsultacja ich wyników oraz wprowadzanie sugerowanych zmian
  6. Raporty końcowe opis poszczególnych sprawności językowych (mówienie, pisanie, rozumienie ze słuchu, czytanie) oraz końcowa ocena